PRAKTISCHE INFO

Het is bijna zover & we zijn er helemaal klaar voor!

Graag lijsten we nog een paar praktische zaken op:

  • Alle dansers worden stipt verwacht om 13u30 op zaterdag 16/04 en om 12u00 om zondag 17/04. Voor de kleuters & de mini’s maken we een uitzondering: zij worden om 16u00 ter plaatse verwacht.
  • Om alles vlot te laten verlopen, raden we iedereen aan om een genaamtekende box te voorzien voor persoonlijke spullen, voldoende (gezond) eten, drinken, haarrekkers, speldjes en kam/borstel. Vergeet ook zeker niet de danskledij mee te brengen die werd afgesproken met de leiding.
  • Mogen we vragen om zoveel mogelijk kostbare spullen thuis te laten (zoniet op eigen risico)? 
  • Heb je thuis nog schoolwerk, leuke gezelschapsspelletjes, een leesboek of kleurplaten? Neem dat gerust mee! 

 

HELPENDE HANDEN

Om de organisatie achter de schermen vlot te laten verlopen zijn we nog op zoek naar helpende handen voor de vestiaire, cafetaria, backstage… 

Wil je graag jouw steentje bijdragen of ken je iemand die ons dat weekend kan helpen?

Super! Via deze link kan je jouw gegevens en voorkeur nalaten.